2010-12-31
23:50:15

2011

Nu är de ett nytt år och jag tycker detta år har gått välldigt fort.
Nyss vare ju sommarlov..

Ser framemot detta år för de är alltd roligt med ett nytt år ;


Vi har ju skjutit raketer också! tyckte den sista var coolast de var typ 25 eller nått i en och den sprängdes i typ en halv minut eller mer :D



Haha jag och Ellen smsade i går kväll och här är en liten konversation mellan oss ;)

Jag- Vet du jag vann 100 kr på bingo idag:)

Ellen- På riktigt eller genom familjen? :)

Jag- på riktigt antagligen, tror du vi sitter och spelar poker hemma eller? ;)

Ellen- Så du var med i tv?!?! :D

Jag- vafan tror du? man sitter med en bingolott hemma och kollar på tvn där dom säger massa nr.. Har du inte sett bingolotto?;)

Ellen- näää :)

haha tyckte de var lite smått roligt de hon skrev ;)





0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv vad du hade på hjärtat: