2010-12-26
01:57:03

min fiiina tfn (noot)

asså jag får damp på min tfn den har ju jävla spec..

Vad är negativt med min tfn?

- Knapplåset
- Fotofunktionen som aldrig funkar direkt, "galleri står i konflikt" står det, fast man inte vart inne på galleri på länge.
- Varningssignalen som piper TROTS ljudlös profil då batteriet är lågt.
- Alarm som inte funkar då man har på ljudlöst
- Smsfunktionens T9 är KASS. Går inte att snabbt lägga till nya ord.
- Inga animerade smileys finns, bara gamla såna här :-)
- Inga kontaktbilder kommer upp då det ringer eller mottas sms. De är små och felbeskärda trots att man använder verktyget: beskär dem till kontaktbild.
- Appsen går inte att få till startsidan. De ligger i en egen mapp...
- Kalenderfunktionen är katastrof. Helt plötsligt så är den inställd på att ringa VARENDA dag i en månad. Riktigt DÅLIG



Positift med min fina tfn?

-DET GÅR JU ATT RINGA MED DEN!


nu kommer lite från pricerunner vad folket tycker om denna tfn LG KP 500..

detta är alltså vad dom på pricerunner och prisjakt tycker om mobilen..
Usel


En riktig j****a skitmobil stänger av sig och tar bort alla kontakter. köp en nokia mobil på ica för 300v spänn så får du en bättre mobil. KÖP INTE FÖR HELVETE




Denna mobil SUGER den är den sämsta mobilen som jag har haft tycker jag för den SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEN BRA PRIS för en TOUCH MEN DEN SUGER!!!!


Detta var min första touch mobil, och det var ett väldigt dåligt köp för att då när jag köpte den kostade den ca 2900 kr i butik och för det andra är det den SÄMSTA mobilen jag testat----------------------------------+går att sms med +går att ring med+bra pris ---dålig batteri tid-dålig touch -väldigt seg!

Usel

KÖP DEN INTE!!Har haft denna tele fon i 6 månader nu det var min första touchmobil. Det känns som programvaran i telefonen inte är helt färdig pga alla buggar i den. Touchskärmen om man nu kan kalla det för de regerar knappt vid finger tryckningar utan lita på att använda den lilla pennan jämt. Även den har ofta problem att få rektioner i skärmen. Sen är det som många andra skriver om sms funktionen dvs orden försvinner när man skriver. LG vet om

haha jag joinar denna klubb..


0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv vad du hade på hjärtat: