2010-12-17
18:04:39

Snart jullov !

Snart är det ju nämligen jul lov och det är bara 2 skoldagar kvar tills vi får lov :)
Kom på att det är nog dags att sätta upp julgranen heheh
Jaja idag var det då fredag (igen) skönt med helg och få sova.
Vi började då med SO vi typ hade en chill lektion! :p
Spanska sen vi håller på att göra en pinata som man ska slå på och när man träffar så far det (förhoppningsvis) ut lite godis... Jag och Ellen gör en fin liten robbot som är såå snygg ;)
HIS sen och avslappning, vi fick sova hela lektionen(!) och då menar jag sova hehe
Men jag hade tråkigt så jag hittade en massa postit lappar på golvet och började kasta dom på Ellen som sedan satte upp dom under lärarens skrivbord.. och jag började garva också kom läraren: Om ni inte kan vara avslappnade så får ni gå ut. Och det slutade med att vi gjorde de.. ;)

Efter skolan så gick jag till Ellen som sovde hehe nån minut senare kom det nån lärare som sa att vi fick vara i hennes klassrum för det var varmare där och det fanns en soffa där :-)
Och då såg vi en data.. haha så vi satt och kollade en stund innan vi kladdade på tavlan hah fan vad kul vi hade!:D



asså jag vart faktist lite stolt........... ....................


0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv vad du hade på hjärtat: