2010-12-18
16:48:12

Steven Spielberg

Steven Spielberg x5!

Lördagen den 18 december hyllar vi en av filmhistoriens mest framgångsrika regissörer/producenter, mannen bakom filmklassiker som Hajen, E.T., Jakten på den försvunna skatten och Jurassic Park - Steven Spielberg! Den prisbelönte filmskaparen fyller 64 år och dagen till ära ser du hela fem filmer signerade Spielberg:

Kl. 16.30: Hook
Kl. 18.30: Jurassic Park
Kl. 21.00: The Lost World: Jurassic Park
Kl. 23.10: Jurassic Park III
Kl. 00.45: Duellen

Jag älskar Jurassic park nog för att dom är lite sceary ibland men vafan gör de!




Jag minns när jag såg den som är på bilden fyfan vad jag var rädd för jag får alltid känslan att det är jag som är med i filmen och dom jagar mej ;s
Jag ska se alla filmer ikv!


0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv vad du hade på hjärtat: