2010-11-13
09:52:07

heelg!

Börjar med gårdagen som var as kul! :D

Fredag!


Vi började med Svenska/so, jag och Ellen hade läst klart böckerna vi hade på svenskan och skrivit 3 citat osv..
Så vi fick börja att rita av en gud och jag tog Nun jag hade typ problem med huvudet så jag bad Ellen om hjälp men det var inte till sån stor hjälp för det vart typ en häxa:( iaf näsan.. Jag och Ellen satt och garva hela lekitonen nästan varför vet jag inte men vi har ju våran humor! 
Sen frågade jag birgitta om hon kunde hjälpa mej men nä! Åsså var spec läraren tvungen att hjälpa mej istället och det liknade en gubbe :'(
Sen hade vi språkval, sedan H.I.S och jag hade avslappning det var drygt men man fick ligga på bänkarna och sova i 5 min :)
Lunch och efter det bad:)
Efter badet följde Ellen med mej till busstationen och gick på ica.
Sedan satt vi på busstationen och garva för att vi hade kul ;)
Såg idol på kvällen då Elin blom fick lämna :)


0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv vad du hade på hjärtat: