2010-11-18
19:29:35

hheeyy

orkar aldrig numera skriva vad vi har gjort men jag gör det visst ändå fast jag inte orkar? ;o
typ kort dag idag, på HK:n gjorde vi äppelkräm den var väl inte så god men den duger!
Åsså dendära spec jävlaläraren snart så får jag jävla damp på han för han är alltid med våran jävla klass och om det är 7:1 osv så ska han alltid vara i den gruppen som 7a är i! dessutom är han ******* på riktigt asså!!!
jaja nu ska jag sluta ha spec hära!
vi slutade iaf halv 2 kul var det iaf.
Imr har vi medling super kul (nooot) Missar ju alla bra lektioner (nooot) Men jaja jag har kul.
nu ska jag göra något roligt.
Heejdååå



hihihih *stolt*
men ändå inte.


0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv vad du hade på hjärtat: