2010-11-03
08:59:12

Karin gäst bloggar!<3

Hejsan alla glada! :D idag så skriver jag istället för Emma.
 Hon kom till oss i tisdags vi gick hem till oss och så bus ringde vi massa stycken och efter det så var vi bara på rummet och pratade.
 Sen åt vi mat det blev spagetti och köttfärs sås! :D<3 Gott!
 Efter maten fick vi FF ( föräldrar fritt ) när alla hade gått så poppade jag, ellen & emma popcorn, vi kollade 3 filmer den kvällen : The shining, American pie 5 och Mr Bean ! :)
 Efter det såå gick vi upp och bara pratade sedan kl. 23.45 såå somnade Ellen Och Emma medans jag var på datan.
Ellen och Emma vart typ hög på en läsk som jag hade blandat såå dom blev höga tyyp! :D Emma blev hel stollig och började skratta för ingenting och sa att hon hade blivit hööög! :D<3 Ellen var inte såå hög men lite stollig hon oxå av räkor som vi åt till kvälls fika.
Vi var uppe till 23.45 sen såå somnade Emma först Ellen sen och jag sist!
HA DET BRA ALLA GLADA! :D

Många pussar Karin!<3

0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv vad du hade på hjärtat: