2010-10-21
17:08:33

English Camp

Måndag:

vi kom fram vid halv 6 tiden efter 2 h lång bussresa till kvikkjokk. När vi kom fram så packade vi ut allt från bussen och samlades sedan i storstugan för genomgång av ec och få papper som vi skulle sätta på dörren till stugan. Sen åt vi middag.

Tisdag:

först pratade vi massor sedan lekar och dans en dans som var as kul.
Sedan så skulle vi slå nå tärningar för att få reda på vilket land vi var och sedan skulle vi gå till olika stugor och göra övningar och få poäng för hur duktiga vi var sedan så fick dom som vart fattig sitta på golvet och äta ris och dricka smutsigt vatten, dom som vart medel fick ris och nått till kommer inte ihåg vad och dom som vart rika jag var en av dom;)fick en som serverade det dom ville ha och vi fick hamburgare och pommes eller hummer men alla tog hamburgare. sedan på kvällen så hade vi talangjakt och Tom trollade han var as bra men jag vart sur för jag fattade inte hur han gjorde..

Onsdag:

Gick vi till nån kyrka och nått barnhemm och gjorde nått. Vi städade sedan ihop fint i våra stugor bäddade osv.
efter några timmar komm bussen iaf med den sista gruppen när dom plockat ut allt så åkte vi hem.
När vi var i jmk så vart jag förvånad att det var så mycket snö jämfört med i kvikkjokk för där var det bara 1 cm eller nått ;o


0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv vad du hade på hjärtat: