2011-02-07
16:45:59

Gratisbio!

Många är nog medlem på gratisbio redan och vet hur det funkar, men ni som inte är det, ni borde ärligt testa! Jag har under en ganska kort tid samlat ihop massa poäng genom att logga in dagligen, skriva gästboksinlägg och bli vänner med andra medlemar och det får man poäng av! Även om man besöker hemsidor, och gör andra gratis erbjudanden.

Så snart ska jag ska jag ta ut ett presentkort på H&M, som jag alltså får helt gratis! Man kan bla få presentkort från dinsko till H&M, hemtex och maxi De finns fler än 50 butiker att välja mellan. 
Poängen är ju så lätta att tjäna ihop och du får 50 poäng när du registrerar dig och om du anger mitt namn (EmmaA1) får du 25 poäng extra! Alltså 75 poäng om du blir medlem via mej som värvare!
Do it!



Glöm inte att nämna mej som värvare så får du 25 poäng extra! (EmmaA1)

0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv vad du hade på hjärtat: