2011-01-28
17:41:40

fail

Haha igår när vi for med ¨mini bussen¨ till vlm så spelade jag på min ipod (intressant)
Åsså när nå spec kille klivit på, kom vi i nån kurva när jag hörde spec kille skrika: NEJNEJNEJ OJOJOJOJ AHHHH.. HHAHAH åsså kollade jag fram och såg en jävla älg(!)
Så han som körde svängde som psyk så vi for in i en ¨plog karm¨ om man säger så.
Värsta smällen vart de.. Åsså kollade jag på sidan då kom älgen glidande och gjorde nån piurett,
haha åsså sprang den ner i en ravin.. eller ravin men en brant backe och längst ner är de en bäck och de var ju smart. Men vi kollade bara efter den och kollade om den var skadad.

Åsså efter smällen när vi körde på älgen så är de kvar hårstrån från älgen runt ett nyckellås ;)



den såg typ ut så (a)

fail fail fail


0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv vad du hade på hjärtat: