2011-01-15
14:29:12

Yesterday

Igår efter skolan så drog vi till boden ett tag, när vi var klar där så for vi till lule.
I lule så skulle vi hämta mitt skrivbord och en data stol (a)
Asså vi hittade typ inte dit först, Vi var på Kronan området och letade x)
Jag fick typ spec när jag såg alla jävla hus(!!) dom var typ miljonärer dom som bodde där.
Det var skit stora hus åsså var dom as snygga. Haha jag hade en plan hur jag skulle få tag i ett sånt hus hehe ;)
När vi väl hittade dit så bodde dom i ett av dom snygga husen och när vi gick in så var de STORT som fan
och en stor tv hade dom också..
Sen for vi till MAX och åt, jag var typ död för hon i kassan frågade vad vi skulle ha för nån hamburgare och då sa jag smält ost.. HAHAHA :)
summer in the town

0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv vad du hade på hjärtat: